Hesselink-Connects: afspraken laat je maken

Beter dan de CAO

Dat Hesselink Connects geen gewoon belbureau is blijkt wel uit de werkwijze. Dat is precies de reden waarom wij veel van onze consultants vragen. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden vinden wij dan ook niet meer dan normaal. Daarom hebben wij eens goed gekeken naar de cao voor facilitaire callcenters en hebben besloten dat het beter kan.

De cao voor de callcenters geldt als de magerste cao van Nederland. Sinds 2012 zijn er geen nieuwe afspraken meer gemaakt. Het wordt dus hoogste tijd dat er in een nieuwe cao betere arbeidsvoorwaarden worden afgesproken. Nu Qlix, de kleine categorale bond, bereid is om een cao af te spreken waarin niet of nauwelijks sprake is van structurele verbeteringen, is dat een ramp voor de werknemers in onze sector. Daarom hebben wij besloten om het uurloon circa 25% hoger te stellen dan volgens de cao is geregeld! En dit is nog maar een van de voorbeelden waaruit blijkt dat wij in positieve zin afwijken van de cao.

Daarnaast krijg je de mogelijkheid om in overleg je eigen werkdagen in te plannen. En je werkt ook nog eens van tijd tot tijd bij de klant. Dat maakt het werk extra leuk.